Методичний дайджест

11 січня 2024 року на базі Грозинецького ліцею Топорівської сільської ради  відбувся методичний дайджест вчителів ПМК художньо-естетичного циклу на тему «Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти»

Робота засідання складалася з теоретичного і практичного блоків.

Під час теоретичної частини, вчителька мистецтва Грозинецького ліцею Топорівської сільської ради Петрук Н.А., акцентувала увагу на проблемній темі «Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій для успішного оволодіння матеріалу, знаннями і навичками». Педагогиня звернула увагу на те, що сучасні діти  значно відрізняються від старшого покоління, тому для підсилення мотивації і успішного оволодіння матеріалу необхідно застосовувати технології ІКТ на уроках.

Вчителька образотворчого мистецтва Грозинецького ліцею Топорівської сільської ради, Хащева А.В.,  ознайомила колег з власним поглядом на організацію та створення творчої атмосфери в класі. Вона наголосила, що значну роль у розвитку творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва відіграє наявність пізнавальних мотивів у школярів та їхня активність, продемонструвавши презентацію із теми «Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти».

Продан В.Б., вчитель трудового навчання Грозинецького ліцею Топорівської сільської ради, поділилася з колегами досвідом застосування нетрадиційних уроків, як форми розвитку креативності учнів. Вона підкреслила, що застосування нетрадиційних уроків, таких як: урок-дискусія, урок-суд, веб-квест, вікторина, урок ток-шоу, театралізований урок, урок-екскурсія тощо, допоможе налагодити ефективну комунікацію з учнями під час спільної художньо-творчої діяльності, активізувати пізнавальну діяльність, підвищити зацікавленість та креативність здобувачів освіти.

У практичній частині заходу керівник ПМК художньо-естетичного циклу, Продан В.Б., провела майстер-клас у формі веб – квесту «Лялька – мотанка прадавній сакральний оберіг українців», де учасники методичного дайджесту мали змогу відчути себе учнями, виконати завдання веб-квесту і власноруч виготовити ляльку-мотанку.

У підсумку, вчителі дійшли висновку, що у формуванні творчої особистості учнів у сучасній освіті, важливу роль відіграють різноманітні форми та методи роботи, що стимулюють креативність та пізнавальну діяльність учнів. Адже, як сказав К.Ушинський: «Учень-це не посудина, яку треба наповнити, а факел, який потрібно запалити».