Молоді учителі – це нова кров, нові ідеї, які впливають у той чи інший спосіб на школу. Ентузіазм, безпосередність, чари молодості, свіжість думки – ці якості, які їм притаманні, роблять їх цікавими для учнів. Поради та настанови також потрібні. Наставницька робота посідає особливе місце в системі формування професійної компетентності педагога початківця. Завдання методичної служби Грозинецького ліцею полягає у стимулюванні мотивації до професійного зростання педагогів і постійному оновленні знань, забезпеченні умов для розкриття педагогічного потенціалу та їхньої професійної компетентності. Період педагогічної інтернатури вчителя математики та інформатики Бурака Д.П. дав свої плоди. Його шестикласники цікавляться математикою, поважають свого вчителя та готові до підкорення нових вершин.