Сьогодення ставить нові вимоги до дошкільної освіти. Тому надавати психологічну та методичну підтримку мають спільними зусиллями психологічна служба та адміністрація. Сьогоднішнє заняття проведене практичним психологом Гончар Мар’яною Вікторівною було спрямоване на розвиток емоційної сфери, формування у дітей почуття єдності, підвищувати самооцінку дітей та формувати адекватне самовираження гніву. Управління емоціями важливе для розвитку самовладання дитини.
У кожної дитини по різному проявляються сприйняття, реакції та взаємодія з зовнішнім світом. Одні діти енергійні, інші – більш спокійні. Одні люблять досліджувати все нове, а інші вважають за краще звичні речі. Одні доброзичливі й позитивні, а інші схильні до конфліктів. У деяких малюків швидко змінюється настрій, іншим потрібна допомога, щоб упоратися з прикрістю. У нових ситуаціях деякі діти відразу долучаються до того, що відбувається, інші схильні спостерігати збоку й довго обмірковувати свої рішення. Концентрація в дітей також різниться: одні виконують завдання довше, ніж інші. Ці відмінності й роблять кожну дитину унікальною.
Коли дитину розуміють та приймають такою, якою вона є, вона відчуває свою цінність. Дітям краще вдається виконувати завдання, коли в них для цього достатньо часу й простору. Тому батьки перші, хто можуть допомогти дітям справлятися з емоціями, якщо вони будуть прислухатися до їхньої думки й поважати їхні потреби.
На занятті ми пропрацювали декілька вправ, також провели проективну методику “Вулкан”. Використовували матеріали з коробки “Психологічна допомога в коробці”. Заняття пройшло цікаво, пізнавально та весело.